zaterdag 18 januari 2014

Satan

Satan

Pentru prea multa vreme, prea multe informații neadevarate au fost raspandite despre Satan. Multi dintre noi L-au vazut, au povesit cu El si au fost - astral - atinsi de El. Fiecare dintre noi care Il cunosc, cad de acord in ceea ce priveste infatisarea Lui. Religiile de dreapta, pentru prea mult timp, au scris carti despre felul in care ei cred ca El se infatiseaja,  despre felul in care ei cred ca Demonii arata; acestea nu sunt decat minciuni blasfemitoare. El nu este rosu, cu coarne si coada si nici nu arata precum monstrii de Halloween. El nu are ochii rosi si invapaiati sau aripi cauciucate. Aceste descrieri sunt menite sa-L insulte, sa-L denigreze si sa Il huleasca. In continuare sunt prezentate cateva imagini despre cum S-a infatisat Satan celor care L-au vazut. In mod contrat etichetelor conform carora Satanismul este ''intunecat'', Satan apare imbracat intr-o roba alba si stralucitoare, identica cu cea purtata de El, in imaginea de mai jos. Multi dintre noi Il vad adesea si au, de asemenea, o relatie foarte apropiata cu El. Este frumos. Infatisarea Lui este aproape identica cu cea din imagine. Sigura diferenta este aceea ca, arareori apare cu aripi.

















Aici este o pictura veche a lui Edward Burney, din Epica ''Paradisul Pierdut''.


Multi oameni au intrebat, cum arata sigiliul lui Satan:

Satan's Sigil 1
Satan's Sigil 2


 - Ziua Lui este Luni

 - Culorile Lui sunt albastru, rosu si negru.

 - El este Zeul Sumerian EA, de asemenea cunoscut sub numele de ENKI, care inseamna ''Domn al Pamantului''. El mai este cunoscut ca Malek Ta'us.

 - Animalele care Ii sunt sacre: paunul, sarpele, capra, dragonul si corbul.

 - Numerele Lui sunt 2, 11 si 4. (666 este simbolic Erei Varsatorului, era in care El va domni din nou).

 - Semnele Sale zodiacale sunt Varsator si Capricorn.

 - Planetele Sale sunt Uranus si Venus (Luceafarul de dimineata).

 - Directiile sale sunt atat Sud cat si Est.

 - Ziua anului care este cea mai importanta pentru El, este 23 decembrie, momentul in care Soarele atinge ungrad in Capricorn. Capricorn este al 10-lea semn zodiacal, si cu primul sau grad, fac 11. Prima zi dupa Solstitiul de Iarna este ziua Lui personala, si ar trebui respectata de fiecare satanist dedicat (aceasta mi-a fost dictata in mod personal, de catre Satan insusi).




Aici esre o pictura din ''Paradisul Pierdut'' de John Martin, a Palatului lui Satan.











1 opmerking:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    BeantwoordenVerwijderen