vrijdag 17 januari 2014

Minister

Ministerul



Înalta Preoteasă Administratoare Maxine Dietrich
[Fondatoarea Ministerelor Joy of Satan (Bucuria lui Satan)]

 
Înaltul Preot Jake Carlson     Societatea Thule LGBT [English]


Înaltul Preot Vovim Baghie     Epocalui Satan     Vovim Baghie [English]


Înalta Preoteasă Zildar Raasi     Epoca lui Satan     Islamul Expus: un program al morții [English]


Înaltul Preot Don Danko (Mageson666)     Societatea Thule LGBT [English]


Înaltul Preot Mac Friday


Înalta Preoteasă Myla Limlal     Algeriade Enki – Algeria de lor Ministerios de Satanás [Español]

5 opmerkingen:

  1. Am mulțumit dr. Alashira pentru o muncă minunată pe care a făcut-o pentru mine, vreau să rănesc numele doctorului Alashira pentru că m-a vindecat dintr-o pâine menstruală cronică. Eu cu asta. De câte ori începe, voi fi atât de neliniștită, deoarece durerea este atât de insuportabilă. De parcă mă lupt cu moartea săptămâni înapoi, când am venit să-l văd pe doctorul ALASHIRA, mă întreabă dacă simt durere, a explicat Ithen el și i-au spus când am mers la spital, mi-au spus că se schimbă că este normal .. Dr. Alashira a spus că nu este Norma și mi-a spus să fac câteva misiuni și nu am făcut-o ... că deși am pierdut ultima dată durerea, eu am venit să mulțumesc dr. Alashira..pentru că sunt liber de dureri, nu simt deloc dureri sau slăbiciuni când va veni timpul, acesta va curge normal. @ gmail.com sau WhatsApp + 2348034395438..multumiri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Îi întorc toată gloria doctorului Alashira pentru lucrurile minunate pe care le-a făcut în viața familiei mele de când l-am cunoscut .. în special pentru a încheia barrența de 10 ani în familia mea cu băiatul. Sotia mea și ne-am căsătorit în august2008, dar Am avut provocări ale fructelor uterului de atunci. Am venit cu mai multe provocări notabile printre care se numără șomaj, probleme academice și lipsuri de copil, dar dr. Alashira m-a livrat una după alta prin întâlniri pe diferite mărturii pe care le-am văzut online. nu intra in panica ca va fi bine..Dupa prima intalnire miraculoasa am primit un loc de munca..si a luat cunostinta si despre alte provocari si mi-a dat o misiune de facut..si lucruri pe care trebuie sa le fac si am facut-o. singura cale de ieșire din orice provocare a vieții este să crezi în orice lucru pe care ți-l cer să nu-l îndoiești și eu am făcut-o ... Nu m-am îndoit niciodată de dr. Alashira doar anul trecut, aprilie, soția mea vrea toate spitalele în care era confirmată însărcinată..DrALASHIRAproveh imi sunt credincios și lumea lui, încheind barăciunea de 10 ani și ne-a dat un băiețel săritor în 9 decembrie 2018 / I-am oferit toată gloria, te voi lăuda pentru totdeauna pentru tine lucrare minunată .. vă rugăm să vă ajutați în orice situație pe care o poate ajuta gotohim_e- mail dr.Alashirao1@gmail.com WhatsApp +2348034395438 mulțumesc și credeți că și el vă va ajuta ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mai Atotputernic a continuat să-l binecuvânteze pe dr. Alashira pentru că este o muncă grozavă. Închide anul acesta am solicitat o încărcătură pentru a-mi salva compania, dar știu modul în care am aplicat în multe organizații, dar nu am putut întâlni echipele și condițiile de acolo. .Am renunțat la așa ceva pentru un împrumut .. compania mea continuă să meargă zi de zi am vrut să vând compania, deoarece lucrurile nu funcționează bine și știu echipament ... Am contactat un prieten pentru cumpărători înainte să-mi spună cum este Alashirahelphiminkeepingisbusinessendingand acum face profit .. l-am contactat pe dr. Alashira și i-am explicat totul .. mi-a spus ce să obțin și am făcut-o .... iată organizația am aplicat împrumut de la apelat și dat și a dat și am fillit..theygave mea loan din (500.000 $) SUA .. care au plătit și compania mea se depășește peste așteptările mele .. Poate numele lui să fie grozav .. vă rugăm să vă rog, surorile, în orice situație, există o soluție care să nu piardă niciodată sper să vă ajute e-maildr.Alashirao1 @ gmail .com WhatsApp +2348034395438 mulțumesc pentru citit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. căsătoria mea a fost separată timp de 9 ani și 11 luni, toată speranța a fost pierdută pentru că mi-a revenit soțul .. din cauza faptului că are deja o altă femeie, am avut grijă de copii singuri lucrurile erau atât de dure de mine să mă descurc. A fost o zi când am văzut Mă grup pe Facebook, care era despre căsătorit, dar care trăiește singur, mă alătur grupului pentru a ști despre ce este vorba. Îmi împărtășesc problema, un prieten îmi trimite un mesaj pe căsuța de e-mail, care îmi povestește despre situația ei și despre cum o ajută doctorul Alashira. Indiferent credincios, ea mi-a cerut să încerc, iar eu .. Am contactat Marele Dr Alashira la dr.alashirao1@gmail.com și i-am spus totul, a spus că mă va ajuta dacă cred și Isaid da, cred. , el mi-a cerut să-mi trimit imaginea soțului meu pe care o fac. mi-a spus că ar trebui să încetez să-mi fie teamă că soțul meu se va întoarce .. după 2 zile miraculoase am văzut un apel și am ales iată că soțul meu mi-a sunat telefonul mi-a spus plângând și începând să fie issorryhe nu știa ce se întâmplă, am crezut că este o glumă a doua zi când l-am văzut pe soțul meu în fața mea, cu prietenul său încă cerșind spunând că ar trebui să-l iert, nu știu cum a făcut-o. A cunoscut dr. Alashira este un om extraordinar, un restaurator de acasă, îmi promit să-i împărtășesc bunătatea față de lume, deoarece lumea are nevoie de amanlikethis .. Vă rugăm să-l contactați E-mail dr.alashirao1@gmail.com sau adăugați-l pe WhatsApp +2348034395438 heis într-adevăr eu om de pace .. vă poate ajuta dacă credeți

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu am știut niciodată că oamenii încă mai au puteri și fac ca lucrurile să se întâmple așa. Sunt John Luna din Albania. Soțul meu m-a lăsat pe mine și pe copilul meu pentru o altă fată în urmă cu trei ani, de atunci viața mea a fost plină de dureri, tristețe și traume pentru că el a fost prima mea iubire și suntem împreună de ani de zile și nu ne-am putea imagina viața fără el . Am văzut câteva mărturii despre un mare jucător de vrăji DR DAWNACUNA și despre cum ajută oamenii din întreaga lume, că poate aduce înapoi iubitul în câteva zile, inițial am râs și am spus că nu mă interesează, ci datorită dragostei pe care o am pentru omul meu l-am consultat pe marele jucător de vrăji și, spre marea mea surpriză, după două zile, soțul meu m-a sunat pentru prima dată după trei ani, că îmi lipsește și că îi pare atât de rău pentru fiecare lucru prin care m-a făcut să treacă, încât mă vrea înapoi, ne vom petrece viața împreună și promit să nu ne mai părăsim nici eu, nici copilul meu. Încă nu-mi pot crede ochilor, pentru că este extrem de incredibil, este prea bun pentru a fi adevărat. Tot ce pot să spun este să vă mulțumesc DR DAWNACUNA pentru că mi-ați adus soțul la mine și la copilul meu și pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul acestui mare jucător de vrăji, vă rog să-mi permiteți să trimit mailul aici: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    BeantwoordenVerwijderen