vrijdag 17 januari 2014

Satanism Avansat

Originile Satanismului în Orientul Îndepărtat


În urma anilor de cercetări, în care am fost ghidaţi de iubitul nostru Tată Satan, am descoperit adevăratele originii ale Satanismului. Iudaismul și creştinismul sunt nişte înşelăciuni de neegalat la adresa omenirii. Am ajuns la concluzia că afirmaţiile conform cărora originile omenirii ar fi în Orientul Mijlociu, sunt doar nişte minciuni menite să inducă în eroare şi confunda oamenii cu privire la adevăr. Cunoştiinţa spirituală şi învăţăturile au ajuns în Egipt şi în Mesopotamia din Orientul Îndepărtat.

De asemenea, dogmele iudaismului şi creştinismului au fost furate din religiile din Orientul Îndepărtat, după care acestea au fost corupte şi înlocuite cu mizeria jidanilor, cu scopul de a elimina toate cunoştiinţele spirituale din rândul populaţiei. Urma lor este trasată prin minciuni şi este marcată de omucideri, torturi şi osândiri, împreună cu o severă degenerare spirituală a omenirii. Pentru ca aceste programe să îşi acopere temelia împuţită zidită pe cadavre şi pentru a continua să existe, sunt necesare din ce în ce mai multe minciuni, corupţie şi o distrugere sistematică a artefactelor istorice.

Atunci când te apuci să studiezi în mod detaliat disciplinele Orientului Îndepărtat, este foarte important să păstrezi mereu în minte faptul că, din nefericire, acestea au fost poluate intens cu jegul şi minciunile creştine, la fel ca aproape tot altceva. ADEVĂRATUL scop al Satanismului (rădăcina SAT din toate cuvintele şi variaţiile numelui "Satan", înseamnă „ADEVĂR” în sanscrită - una dintre cele mai vechi limbi din lume), este de a ne avansa sufletele şi de a ne auto-împuternicii spiritual. Porcăriile fără sens, cum este cazul „moralităţi” sau„conduitei personale” ar trebui curăţate la fel ca mizeria de sub pat. Pentru că în adevăr, acestea nu au nimic de-a face cu dobândirea puterilor minţii şi ale sufletului. Cunoştiinţa împreună cu o corectă aplicare a acesteia este singura cheie.

„Chiar la începutul secolului 13, practicile Yantra-Trantra erau răspândite în întreaga Indie de Est. În acelaşi secol, invadatorii musulmani au distrus universităţile faimoase şi centrele de predare Yantra-Tantra şi au năruit mii de volume de literatură, manuscrise şi pictograme. Oamenii care practicau arta Yantra-Tantra au fost masacraţi şi cei care au reuşit să îşi salveze viaţa au fugit în India de Sud, Assam şi ţări ca Nepal, Tibet, Burma, Ceylon şi Java. În timpuri mai recente, invadatorii chinezi ce au jefuit Tibetul, au continuat distrugerea mânăstirilor şi literaturii Yantra-Tantra”.
Referinţe: Power of Mantra and Yantra de P.Khurrana

Aşa cum putem vedea cu uşurintă din extrasul de mai sus, creştinismul şi islamismul nu sunt nimic altceva decât unelte formidabile de distrugere a întregii spiritualităţi adevărate şi înlocuirea acesteia cu minciuni şi corupţie. Multe au fost distruse. Satan ne îndrumă spre adevăr prin intermediul studiului personal şi prin deschiderea minţilor şi sufletelor noastre.

IMPORTANT! MULTE DIN ÎNVĂŢĂTURILE ŞI DOGMELE RELIGIILOR ANTICE AU FOST CORUPTE. IGNORA-LE. EXERCIŢIILE CUM SUNT CELE DE HATHA ŞI KUNDALINI YOGA, EXERCIŢIILE DE RESPIRAŢIE, EXERCIŢIILE ARTELOR MARŢIALE, ETC, ACESTEA SUNT DIFERITE ŞI SUNT FOARTE PUTERNICE ÎN RIDICAREA AŞA NUMITEI PUTERI VRĂJITOREŞTI/FORŢA CHI. ACEASTA ESTE ESENŢA SATANISMULUI.




  
 © Copyright 2009, Joy of Satan Ministries;
Library of Congress Number: 12-16457

4 opmerkingen:

  1. Îi întorc toată gloria doctorului Alashira pentru lucrurile minunate pe care le-a făcut în viața familiei mele de când l-am cunoscut .. în special pentru că am terminat barrența de 10 ani în familia mea cu băiatul meu. Soția mea și ne-am căsătorit în august2008butwehad provocări ale fructelor uterului de atunci. Am venit cu mai multe provocări notabile printre care se numără șomaj, probleme academice și lipsuri de copil, dar dr. Alashira m-a livrat una după alta prin întâlniri pe diferite mărturii pe care le-am văzut online. că va fi bine..După prima întâlnire miraculoasă am primit un loc de muncă .. și el a cunoscut și alte provocări și mi-a dat o misiune de făcut..și lucruri de obținut și l-am făcut..etoldme precis, nenumărate ori în mod unic. din orice provocare a vieții este de a crede în orice lucru pe care ți-ar cere să nu-l îndoiești și eu am făcut-o ... Nu m-am îndoit niciodată de dr. Alashira doar anul trecut, aprilie, soția mea vrea toate spitalele în care era confirmată însărcinată..DrALASHIRAprovehim sine credincios și lumea lui prin încheierea barăciunii de 10 ani și ne-a dat un băiețel săritor în 9 decembrie 2018 / I-am dat toată gloria Vă voi lăuda pentru totdeauna pentru voi lucrare minunată .. vă rugăm să vă ajutați în orice situație pe care o poate ajuta gotohim_e-mail dr.Alashirao1@gmail.com WhatsApp +2348034395438 mulțumesc și credeți că și el vă va ajuta ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mai Atotputernic a continuat să-l binecuvânteze pe dr. Alashira pentru că este o muncă grozavă. Închide anul acesta am solicitat o încărcătură pentru a-mi salva compania, dar știu modul în care am aplicat în multe organizații, dar nu am putut întâlni echipele și condițiile de acolo. .Am renunțat la așa ceva pentru un împrumut .. compania mea continuă să meargă zi de zi am vrut să vând compania, deoarece lucrurile nu funcționează bine și știu echipament ... Am contactat un prieten pentru cumpărători înainte să-mi spună cum este Alashirahelphiminkeepingisbusinessendingand acum face profit .. l-am contactat pe dr. Alashira și i-am explicat totul .. mi-a spus ce să obțin și am făcut-o .... iată organizația am aplicat împrumut de la apelat și dat și a dat și am fillit..theygave mea loan din (500.000 $) SUA .. care au plătit și compania mea se depășește peste așteptările mele .. Poate numele lui să fie grozav .. vă rugăm să vă rog, surorile, în orice situație, există o soluție care să nu piardă niciodată sper să vă ajute e-maildr.Alashirao1 @ gmail .com WhatsApp +2348034395438 mulțumesc pentru citit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Am mulțumit dr. Alashira pentru o muncă minunată pe care a făcut-o pentru mine, vreau să rănesc numele doctorului Alashira pentru că m-a vindecat dintr-o pâine menstruală cronică. Eu cu asta. De câte ori începe, voi fi atât de neliniștită, deoarece durerea este atât de insuportabilă. De parcă mă lupt cu moartea săptămâni înapoi, când am venit să-l văd pe doctorul ALASHIRA, mă întreabă dacă simt durere, a explicat Ithen el și i-au spus când am mers la spital, mi-au spus că se schimbă că este normal .. Dr. Alashira a spus că nu este Norma și mi-a spus să fac câteva misiuni și nu am făcut-o ... că deși am pierdut ultima dată durerea, eu am venit să mulțumesc dr. Alashira..pentru că sunt liber de dureri, nu simt deloc dureri sau slăbiciuni când va veni timpul, acesta va curge normal. @ gmail.com sau WhatsApp + 2348034395438..multumiri.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu am știut niciodată că oamenii încă mai au puteri și fac ca lucrurile să se întâmple așa. Sunt John Luna din Albania. Soțul meu m-a lăsat pe mine și pe copilul meu pentru o altă fată în urmă cu trei ani, de atunci viața mea a fost plină de dureri, tristețe și traume pentru că el a fost prima mea iubire și suntem împreună de ani de zile și nu ne-am putea imagina viața fără el . Am văzut câteva mărturii despre un mare jucător de vrăji DR DAWNACUNA și despre cum ajută oamenii din întreaga lume, că poate aduce înapoi iubitul în câteva zile, inițial am râs și am spus că nu mă interesează, ci datorită dragostei pe care o am pentru omul meu l-am consultat pe marele jucător de vrăji și, spre marea mea surpriză, după două zile, soțul meu m-a sunat pentru prima dată după trei ani, că îmi lipsește și că îi pare atât de rău pentru fiecare lucru prin care m-a făcut să treacă, încât mă vrea înapoi, ne vom petrece viața împreună și promit să nu ne mai părăsim nici eu, nici copilul meu. Încă nu-mi pot crede ochilor, pentru că este extrem de incredibil, este prea bun pentru a fi adevărat. Tot ce pot să spun este să vă mulțumesc DR DAWNACUNA pentru că mi-ați adus soțul la mine și la copilul meu și pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul acestui mare jucător de vrăji, vă rog să-mi permiteți să trimit mailul aici: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    BeantwoordenVerwijderen